Back

Radionice za mlade u Žepču – MODUL 2

Udruženje mladih “The New Hope” Žepče je organiziralo drugi, završni modul edukacije za mlade u okviru projekta “Ne igraj na sreću”. Upriličena je zakuska i osvježenje za sve učesnike, te su učesnicima dodijeljeni certifikati za učešće. Ponosni smo na činjenicu da je ova radionica okupila 42 mladih ljudi sa područja naše općine. I ovaj put radionice je pripremila i vodila magistrica Socijalne pedagogije, Martina Tadić.

Cilj edukacije bio je podizanje svijesti o rizicima kockanja i razvijanje kritičkog razmišljanja o toj temi. Oblasti koje smo obradili tokom radionice su:

  • Šta je kockanje i kako se razlikuje ovisnost o kockanju od zabave;
  • Zašto je kockanje privlačno;
  • Psihološki i financijski rizici kockanja;
  • Kako prepoznati znakove problema s kockanjem;
  • Kako donositi odgovorne odluke i reći “ne” pritisku vršnjaka.

Učesnici su stekli znanje o opasnostima kockanja, razvili svijest o posljedicama i naučili kako prepoznati i reagirati na rizične situacije. U nastavku donosimo izjave nekih od učesnika.

Edukacija na temu kockanja kod žena i djevojaka bila je veoma poučna. Saznala sam na koji način mogu prepoznati da je neko ovisnik o kocki, i na koji način trebam postupati sa takvom osobom.“ – Merjema

Ova edukacija o štetnosti igara na sreću bila mi je veoma korisna i poučna. Kroz različite aktivnosti naučili smo koliko kockanje može negativno utjecati na život pojedinca, porodicu i društvo. Posebno su me potresle priče stvarnih osoba koje su prošle kroz ovu ovisnost. Naučila sam da trebamo razgovarati sa svojima kada imamo taj problem. Nastavit ću biti dio ovog projekta.“ – Azra

Edukacija kroz projekat „Ne igraj na sreću“ naučila me važnosti promišljenog donošenja odluka. Naučila sam analizirati rizike i donositi odluke temeljene na činjenicama. Shvatila sam važnost razmatranja potencijalnih gubitaka.“ – Adna

Komentar

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.